Постійна комунікація з громадськістю- важлива складова роботи органів влади

  • 1388

8 лютого  фахівці Чернігівського відокремленого підрозділу установи "Центр розвитку місцевого самоврядування"  провели для працівників структурних підрозділів селищної ради навчальний семінар   на тему: "Етика та імідж посадової особи місцевого самоврядування.Комунікація в ОТГ".

Відкриваючи семінар Куликівський селищний голова Наталія Халімон  наголосила, що саме Центр розвитку місцевого самоврядування є  тією установою, яка надає конкретну і практичну підтримку об"єднаним територіальним громадам, моніторить процеси децентралізації,  популяризує успішний досвід громад.

Про важливість постійної комунікації  з громадськістю,   створення позитивного інформаційного  іміджу громади з метою залучення  зовнішніх інвестицій, інформування населення про  послуги, які надає селищна рада, говорила у своєму виступі радник  з питань комунікацій Центру Оксана Стельмах.  - Органи влади  зобов"язані постійно інформувати громадськість про свою роботу, використовувати усі наявні засоби масової інформації. Інформація має бути об"єктивною, зрозумілою і корисною для жителів громади. Дуже важливо залучати громадськість до   процесів і подій, що відбуваються у громаді, спонукати жителів громади брати активну участь у її розвитку. Одним з таких інструментів співпраці є громадський бюджет(бюджет участі), коли  за кошти селищного бюджету громадськість може реалізовувати свої проекти, -  наголосила доповідачка.

Радник з питань децентралізації  Центру Людмила Чабак  розповіла учасникам семінару про  основи ділової етики та етикету, ділового спілкування,  про важливість їх дотримання всередині колективу і у спілкуванні з громадянами. Посадовим особам місцевого самоврядування варто дбати про свій імідж постійно - у робочий, чи позаробочий час.  Дотримання  правил ділового етикету, постійна комунікація з громадянами,   вдосконалення професійних навичок  та відповідальність перед жителями громади сприятимуть підвищенню рівня довіри громадян до місцевої влади.