Постійна комунікація з громадськістю- важлива складова роботи органів влади
8 лютого фахівці Чернігівського відокремленого підрозділу установи "Центр розвитку місцевого самоврядування" провели для працівників структурних підрозділів селищної ради навчальний семінар на тему: "Етика та імідж посадової особи місцевого самоврядування.Комунікація в ОТГ".
Відкриваючи семінар Куликівський селищний голова Наталія Халімон наголосила, що саме Центр розвитку місцевого самоврядування є тією установою, яка надає конкретну і практичну підтримку об"єднаним територіальним громадам, моніторить процеси децентралізації, популяризує успішний досвід громад.
Про важливість постійної комунікації з громадськістю, створення позитивного інформаційного іміджу громади з метою залучення зовнішніх інвестицій, інформування населення про послуги, які надає селищна рада, говорила у своєму виступі радник з питань комунікацій Центру Оксана Стельмах. - Органи влади зобов"язані постійно інформувати громадськість про свою роботу, використовувати усі наявні засоби масової інформації. Інформація має бути об"єктивною, зрозумілою і корисною для жителів громади. Дуже важливо залучати громадськість до процесів і подій, що відбуваються у громаді, спонукати жителів громади брати активну участь у її розвитку. Одним з таких інструментів співпраці є громадський бюджет(бюджет участі), коли за кошти селищного бюджету громадськість може реалізовувати свої проекти, - наголосила доповідачка.
Радник з питань децентралізації Центру Людмила Чабак розповіла учасникам семінару про основи ділової етики та етикету, ділового спілкування, про важливість їх дотримання всередині колективу і у спілкуванні з громадянами. Посадовим особам місцевого самоврядування варто дбати про свій імідж постійно - у робочий, чи позаробочий час. Дотримання правил ділового етикету, постійна комунікація з громадянами, вдосконалення професійних навичок та відповідальність перед жителями громади сприятимуть підвищенню рівня довіри громадян до місцевої влади.