Щодо повірки лічильників води

  • 4769

Фото без опису

Шановні абоненти КП «Куликівське ВУЖКГ»!

 

Якщо Ви сплачуєте за послуги з централізованого водопостачання згідно показань засобу обліку води і Ваш лічильник не пройшов державну повірку, його необхідно повірити або замінити на новий. Повірка лічильників є вимогою ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» та необхідністю для правильності нарахувань за водоспоживання.

Міжповірочні інтервали засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, затверджено наказом Мінекономрозвитку України від 13.10.2016 №1747 та становить для лічильників холодної води - до 4 років.

Міжповірочний інтервал вказується у паспорті приладу. Виробник гарантує 10 років стабільної роботи, після чого необхідно замінити лічильник на новий. Адже при тривалому користуванні приладом, в ньому накопичується бруд та іржа, відбувається поступова руйнація механізму.

 

  1. Де проводити повірку лічильників? Які правові наслідки не проведення повірки лічильників?

 

Визначити самостійно чи правильно працює лічильник – неможливо. Повірку можна зробити тільки у спеціалізованій лабораторії ТОВ «Водосервіс плюс», що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Бєлова, 2. Після повірки в паспорті лічильника ставиться відмітка, або видається спеціальне свідоцтво. Якщо лічильник не відповідає метрологічним стандартам та підлягає заміни на новий, це засвідчується довідкою про його непридатність.

Відповідно до чинного законодавства повірку лічильників треба провести не пізніше закінчення терміну міжповірочного інтервалу, встановленого для даного лічильника. КП «Куликівське ВУЖКГ» не може проводити розрахунки по лічильниках з простроченим терміном повірки.

Абонентам, у яких термін повірки лічильників води прострочений, нарахування за послуги будуть проводитись згідно з установленими нормативами (нормами) споживання.

Лічильник є власністю споживача, він несе повну відповідальність за утримання та його експлуатацію. Знімати засоби обліку, здійснювати будь-які зміни положення на водомірному вузлі, знімати пломби має право лише представник підприємства або споживач за дозволом підприємства. У разі самовільних дій споживач сплачує витрату води згідно з пунктами 3.3, 3.4 Правил користування системами централізованого водопостачання та водовідведення в населених пунктах України (безоблікове водокористування).

 

  1. Який механізм здійснення повірки лічильників?

 

Згідно ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» періодична повірка, обслуговування та ремонт засобів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти абонентів.

Повірка лічильника здійснюється абонентом самостійно наступним чином:

  1. Подати заявку на виклик контролера для зняття пломби: особисто в КП «Куликівське ВУЖКГ» або за телефоном 2-17-88.
  2. Демонтувати лічильник (після зняття пломби та складання акту контролером).
  3. Повірка лічильника виконується у спеціалізованій лабораторії ТОВ «Водосервіс плюс», що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Бєлова, 2 (з ж/д вокзалу: автобус №8, зупинка «Інститут»). Термін виконання, як правило, не більше 1 робочого дня.
  4. Встановити повірений лічильник (в разі придатності, підтвердженої спеціалізованою лабораторією) або новий лічильник (з гарантійним терміном придатності).
  5. Подати заявку на виклик контролера для опломбування лічильника та складання акту, надати свідоцтво про придатність засобу обліку (повірений) чи технічний паспорт (новий лічильник) та сплатити 50,00 грн. за пломбування лічильника.

Періодична повірка засобів обліку води проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги згідно із середньомісячним показанням засобів обліку за попередні 3 місяці.

Абонентам, у яких міжповірочний інтервал закінчився, додатково до квитанції надсилається повідомлення про повірку.

 

На виконання п.21, п.41 Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, починаючи з січня 2020 року представниками КП «Куликівське ВУЖКГ» будуть проводитись технічні та профілактичні огляди та контрольні зняття показань засобів обліку.

Споживач, в приміщенні якого встановлений прилад обліку води, зобов’язаний забезпечити доступ представника підприємства для проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань лічильника.

Просимо Вас сприяти у здійсненні даних заходів. 

 

Адміністрація КП «Куликівське ВУЖКГ»