Три кроки до електронних послуг Пенсійного фонду України

  • 931

Фото без опису

 

 

  1. Особисто звернутись до сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України в області для оформлення заяви (у разі необхідності, фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Документи, необхідні для ії оформлення: паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків  (ідентифікаційний номер).
  2. Отримати у фахівців реєстраційний код для реєстрації на веб-порталі ПФУ.
  3. Зайти на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет та заповнити реєстраційну форму.

P.S. Після реєстрації на введену Вами електронну адресу надійде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

Інші статті

Всі статті