Затвердили заходи щодо збалансування бюджету громади

  • 1143

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

21 квітня під головуванням селищного голови Юлії Постернак відбулося засідання виконавчого комітету селищної ради.

 

На порядок денний було винесено шість питань:

1.Про заходи  щодо збалансування бюджету Куликівської селищної територіальної громади в процесі його виконання у 2021 році.

2.Про надання дозволу на видалення дерев.

3.Про затвердження складу комісії з проведення конкурсу на надання послуг на вивезення побутових відходів на території Куликівської селищної ради.

4.Про зміну адреси об’єкта нерухомого майна.

5.Про зміну адреси житлового будинку.

6.Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 31 березня 2021 року № 34.

 

Начальник фінансового управління селищної ради Лариса Авжи представила на розгляд членів виконкому План заходів щодо наповнення бюджету Куликівської ТГ, вишукання додаткових джерел надходжень до нього, у тому числі за рахунок детінізації економіки, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни у 2021 році.  Заходи розроблені з метою поліпшення рівня фінансової спроможності  місцевого бюджету та на виконання розпорядження  голови обласної державної адміністрації від 07.04.2021р. № 396 «Про заходи щодо збалансування  місцевих бюджетів у 2021 році в процесі їх виконання». Прогнозована сума додаткових надходжень у разі успішної реалізації заходів 1 070 000 грн.

 

Рішенням виконкому затвердили склад комісії з проведення конкурсу на надання послуг на вивезення побутових відходів на території Куликівської селищної ради. Наразі послуги з вивезення побутових відходів на території громади надає КП «Куликівське ВУЖКГ». У зв’язку із завершенням терміну договору  з підприємством, який спливає у липні цього року, селищною радою буде оголошено новий конкурс на визначення надавача послуг з вивезення побутових відходів на території Куликівської селищної ТГ.

 

На засіданні розглянули і затвердили рішення з інших нагальних питань.