A A A K K K
для людей із порушенням зору
Куликівська громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Обгрунтування застосування переговорної процедури/скороченої закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Куликівська лікарня планового лікування»

Дата: 24.12.2021 14:08
Кількість переглядів: 190

   ОБГРУНТУВАННЯ

                 застосування переговорної процедури/скороченої закупівлі

                за ДК 021:2015 – 65310000-9- Розподіл електричної енергії

              (в т.ч.  компенсації перетікань реактивної електричної енергії)

 

1. Замовник:

1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Куликівська лікарня планового лікування» Куликівської селищної ради

1.1.1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02006337

1.3. Місцезнаходження: Україна, 16300, Чернігівська область, смт. Куликівка, вул. Пирогова, 16

1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Пінчук Микола Григорович – в.о.Уповноваженої особи, смт. Куликівка, вул. Пирогова, 16; тел.: (04643) 2-14-25, тел./факс (04643) 2-15-36,  e-mail: pin4uk.mikola@gmail.com

1.5.  Дата прийняття замовника рішення про проведення переговорної процедури/скороченої : 08 грудня 2021 року 

  2. Інформація про предмет закупівлі 

2.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 65310000- Розподіл електричної енергії (в т.ч. компенсації перетікань реактивної електроенергії).

2.2. Кількість товару, вид робіт та послуг: 79786 кВт/год. 

  2.3. Очікувана вартість  169 339,23 грн. 

2.4. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:

 смт.Куликівка, вул..Пирогова.16, КНП „Куликівська ЛПЛ”

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: січень-червень 2022 р.

3. Інформація про учасника процедури закупівлі:

3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи:

  АТ  «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО »

3.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер : 

 

3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи, телефон, телефакс: вул. Гонча,40 , м.Чернігів, 14000 

                 Тел..(0462)655-025, 655-016

4. Умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»  :  відсутність конкуренції з технічних причин.

 

5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі : послуги з розподілу електричної енергії можуть бути надані тільки  АТ «Чернігівобленерго» яке являється монополістом у Чернігівській області з розподілу електричної енергії .

 6. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 

Закон України «Про публічні закупівлі».

• Закон України «Про ринок електричної енергії»

- Правила роздрібного ринку електроенергії.

- Постанова НКРЕКП № 1434 від 13.11.2018 року.

- Протокол №3 переговорів  від 08.12.2021 року.

 

В.о. Уповноваженої особи                                           М.Пінчук


 

  ОБГРУНТУВАННЯ

                 застосування переговорної процедури/скороченої закупівлі

        за ДК 021:2015 – 09320000-8-Пара, гаряча вода та пов’язана продукція.

 

1. Замовник:

1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Куликівська лікарня планового лікування» Кликівської селищної ради

1.1.1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02006337

1.3. Місцезнаходження: Україна, 16300, Чернігівська область, смт. Куликівка, вул. Пирогова, 16

1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Пінчук Микола Григорович – в.о.Уповноваженої особи, смт. Куликівка, вул. Пирогова, 16; тел.: (04643) 2-14-25, тел./факс (04643) 2-15-36,  e-mail: pin4uk.mikola@gmail.com

1.5.  Дата прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури/скороченої : 23 грудня 2021 року 

  2. Інформація про предмет закупівлі 

2.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 09320000-8. Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

2.2. Кількість товару, вид робіт та послуг: 83,472 Гкал.  

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:

 смт.Куликівка, вул..Пирогова.16, КНП „Куликівська ЛПЛ”

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: грудень 2021 р.

3. Інформація про учасника процедури закупівлі:

3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи:

Приватне підприємство «Тепло-енергія плюс»

3.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер : 40091685  

3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи, телефон, телефакс: Україна,16300, смт.Куликівка, вул..Миру,100 

                 Тел..(04633)2-33-80

4. Умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 пп.5 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»  :  необхідність у закупівлі додаткових аналогічних  послуг у того самого учасника, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;

 

5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі :  після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, послуги,які можуть бути надані тільки ПП «Тепло-енергія плюс».

 6. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 

Закон України «Про публічні закупівлі».

• Закон України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 від 02.06.2005 №2633-IV (зі змінами);

• Закон України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 № 1875- IV (зі змінами);

• Рішення Виконавчого комітету Куликівської селищної ради “Про затвердження тарифу на теплову енергію ПП «Тепло-енергія плюс»" для КНП «Куликівська ЛПЛ» від 17.11.2021 року №163;

• Договір оренди нерухомого майна (котельні) КНП «Куликівська ЛПЛ» від 29.11.2019 року;

• Додаткова угода №1 від 01.09.2020 року до договору оренди від 29.11.2019 року;

• Протокол проведення переговорів з учасником процедури закупівлі від 23.12.2021;

• Розрахунок на виробництво теплової енергії ПП «Тепло-енергія плюс» по КНП «Куликівська ЛПЛ» на 2021 рік.

 

В.о.Уповноваженої особи                                         М.Пінчук



ОБГРУНТУВАННЯ

  застосування переговорної/скороченої процедури додаткової закупівлі       

    електричної енергії  за ДК 021:2015 – 09310000-5- Електрична енергія

 

1. Замовник:

1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Куликівська лікарня планового лікування» Куликівської селищної ради

1.1.1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02006337

1.3. Місцезнаходження: Україна, 16300, Чернігівська область, смт. Куликівка, вул. Пирогова, 16

1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Пінчук Микола Григорович – в.о.Уповноваженої особи, смт. Куликівка, вул. Пирогова, 16; тел.: (04643) 2-14-25, тел./факс (04643) 2-15-36,  e-mail: pin4uk.mikola@gmail.com

1.5.  Дата прийняття замовника рішення про застосування переговорної /скороченої  процедури закупівлі:  23 грудня 2021 року 

  2. Інформація про предмет закупівлі 

2.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 09310000-5.Електрична енергія

2.2. Кількість товару, вид робіт та послуг: 14700  кВт/год. 

 2.2.1 Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 000,00 грн. з ПДВ

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:

 смт.Куликівка, вул..Пирогова.16, КНП „Куликівська ЛПЛ”

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: грудень 2021 р.

3. Інформація про учасника процедури закупівлі:

3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»

3.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер :  41823846

3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи, телефон, телефакс: пр-кт Перемоги 126-Б, м.Чернігів, 14013 

                 Тел..(0462)654-629

4. Умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.4 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»  :  у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних  у того самого учасника, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;

 

5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі :  після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткового аналогічного товару у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, послуги з закупівлі електричної енергії можуть бути надані тільки ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ».

 6. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 

Закон України «Про публічні закупівлі».

• Закон України «Про ринок електричної енергії»

- Правила роздрібного ринку електричної енергії.

- Протокол переговорів щодо закупівлі додаткової електроенергії від  22 грудня 2021 року.

- Договір № 19057/2ВЦ від 05.07.2021 року – про постачання електричної енергії.

- Додаток № 1 до Договору № 19057/2ВЦ Заява-приєднання до умов договору про постачання електричної енергії споживачу.

- Додаток 2 до Договору №19057/2ВЦ  Комерційна пропозиція.

 

В.о. Уповноваженої особи                                           М.Пінчук



 

  ОБГРУНТУВАННЯ

                 застосування переговорної процедури/скороченої закупівлі

      за ДК 021-2015 – 65100000-4 Послуги з розподілу води та супутні послуги 

 

1. Замовник:

1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Куликівська лікарня планового лікування» Куликівської селищної ради

1.1.1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02006337

1.3. Місцезнаходження: Україна, 16300, Чернігівська область, смт. Куликівка, вул. Пирогова, 16

1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Пінчук Микола Григорович – в.о.Уповноваженої особи, смт. Куликівка, вул. Пирогова, 16; тел.: (04643) 2-14-25, тел./факс (04643) 2-15-36,  e-mail: pin4uk.mikola@gmail.com

1.5.  Дата прийняття рішення в.о.Уповноваженої особи про проведення переговорної процедури : 23 грудня 2021 року 

  2. Інформація про предмет закупівлі 

2.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 021-2015 – 65100000-4 Послуги розподілу води та супутні послуги.

2.2. Кількість товару, вид робіт та послуг:  1673.00 куб.м

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:

 смт.Куликівка, вул..Пирогова.16, КНП „Куликівська ЛПЛ”

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послугсічень –червень 2022 р.

  2.5. Кошторисні призначення: 148 577,52  грн.

3. Інформація про учасника процедури закупівлі:

3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи:  Комунальне Підприємство “Куликівськe ВУЖКГ”

 

3.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер : 37444779

 

3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи, телефон, телефакс: вул. Набережна,5 смт.Куликівка, Чернігівська обл., 16300, тел.(04643) 2-12-30

 

4. Умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»  :  відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

 

5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі : відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин)на послуги,які можуть бути надані тільки КП «Куликівськe ВУЖКГ».

 6. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 

Закон України «Про публічні закупівлі». 

• Закон України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 № 1875- IV (зі змінами);

 Рішення виконкому Куликівської селищної ради №31 від 08.04.2015 р.»Про визначення виконавця всіх житлово-комунальних послуг на території Куликівської селищної ради КП «Куликівське ВУЖКГ»;

 Дозвіл Державного агенства водних ресурсів України КП «Куликівське ВУЖКГ» на спеціальне водокористування  № 311/ЧГ/49д-19 від 04.10.2019 року.

 Рішення виконкому Куликівської селищної ради №131 від 22.09.2021 р.»Про встановлення тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води;

• Протокол проведення переговорів з учасником процедури закупівлі від 

08 грудня 2021 року;

• Протокол рішення в.о.Уповноваженої особи щодо прийняття рішення про наміри укласти договір з КП «Куликівське ВУЖКГ» від 08.12.2021 року.

 

В.о. Уповноваженої особи                                           М.Г. Пінчук


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь