Встановили нові тарифи на водопостачання та водовідведення  

  • 1570

Фото без опису

13 березня відбулося чергове засідання виконавчого комітету селищної ради. Вела засідання селищний голова Юлія Постернак.  Члени виконкому та запрошені розглянули 21 питання порядку денного.

Присутні заслухали звіт начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Куликівської селищної ради Ольги Крупини про роботу відділу у 2022 році.

Начальник Служби у справах дітей та сім’ї селищної ради Антоніна Вересоцька представила на затвердження виконавчого комітету п’ять проєктів рішень щодо захисту прав  неповнолітніх дітей із соціально вразливих категорій.

Щоб мінімізувати ризики бюджетного процесу та активізувати надходження  до бюджету фінансовий відділ селищної ради розробив План  заходів щодо збалансування бюджету Куликівської селищної територіальної громади у 2023 році в процесі  його виконання, який  затвердили рішенням виконкому.

Задовольнили заяви громадян, юридичних осіб та затвердили рішення про видалення аварійних дерев.  Також відповідно до заяв громадян затвердили п’ять рішень про присвоєння поштової адреси житловим будинкам.

ТАРИФИ:

Заслухали детальну інформацію економіста КП "Куликівське ВУЖКГ" Анни Сабадін про обґрунтування необхідності підвищення тарифів на водопостачання і водовідведення.

Основні тези виступу:

-відповідно до чинного законодавства підприємство, яке надає ліцензовані послуги  з водопостачання і водовідведення, має щороку подавати на затвердження органів місцевого самоврядування розрахунки щодо нових тарифів;

-  діючі тарифи на сьогодні є економічно збитковими для підприємства, від часу їх затвердження відбулося зростання цін на паливно-мастильні матеріали, електричну енергію, витратні матеріали, зросла мінімальна заробітна плата;

- різницю між діючим тарифом та економічно обґрунтованим щокварталу компенсує підприємству селищний бюджет.

Пропозиції КП «Куликівське ВУЖКГ»:  

постачання холодної води

-діючий тариф – 28,8 грн за 1 м3

-плановий тариф -  30, 08 грн за 1 м3

водовідведення

для населення:

діючий тариф  – 40 грн за 1 м3 стоків;

плановий тариф – 63,53 грн за 1 м3 стоків;

для бюджетних установ та інших споживачів:

діючий тариф – 50 грн за 1 м3 стоків

плановий тариф – 63,53 за 1 м3 стоків.

На засідання виконкому була запрошена ініціативна група з числа жителів багатоквартирних будинків, які взяли участь в обговоренні питання і озвучили свої пропозиції. З тарифом на водопостачання жителі будинків погодилися а щодо водовідведення запропонували підвищувати тариф поетапно.

Юлія Постернак внесла пропозицію до членів виконкому підтримати зауваження ініціативної групи та запропонувала встановити тариф з водовідведення для населення на рівні 55 грн за 1 м3 стоків, для установ прийняти запропонований ВУЖКГ – 63,53 грн.

Після обговорення ухвалили рішення встановити наступні тарифи для смт Куликівка:

постачання холодної води  - 30, 08 грн за 1 м3;

водовідведення:

  - для населення – 55,0 грн за 1 м3 стоків;

  -для бюджетних установ та інших споживачів – 63,53 за 1 м3 стоків.

Начальник КП «Ковчин» Станіслав Нехай озвучив інформацію-обґрунтування щодо підвищення тарифу на постачання холодної води по с. Ковчин.  Діючий тариф – 26, 0 грн за  1 м3, плановий тариф – 30,0 грн за 1 м3. Рішенням виконкому встановили новий тариф на постачання холодної води по с. Ковчин  - 30,0 грн за 1 м3.

Начальник відділу  містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства селищної ради Олексій Товстоліс поінформував про намір ПП «Джерело Ф», яке надає послуги з водопостачання по с. Виблі, підвищити тариф з діючого 29,6 грн за 1 м3 до 37,2 грн за 1 м3. Враховуючи думку жителів села про необхідність перегляду запропонованого тарифу, члени виконкому не затвердили рішення з даного питання. Тариф на водопостачання по с. Виблі залишився 29,6 грн за 1 м3.

Розглянули і затвердили рішення з інших  нагальних питань.

Детальніше з рішеннями виконкому можна ознайомитись на цьому ж сайті за посиланням: Документи засідань виконавчого комітету. Рішення будуть оприлюднені не пізніше 5 робочих днів від дня прийняття, відповідно до вимог чинного законодавства.