Зверніться до ЦНАПу. Внесіть або оновіть свої персональні дані в Реєстрі територіальної громади

  • 1356

Фото без опису

 

Одним з важливих завдань для Центру надання адміністративних послуг сьогодні  є наповнення Реєстру територіальної громади актуальною інформацією. Це дасть можливість перевірити факт реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання особи за адресою в межах нашої громади, адже часто для отримання тієї чи іншої послуги потрібно отримати паперовий документ про підтвердження місця реєстрації за певною адресою. 

Наприклад, для таких послуг:

- видача паспорта громадянина України у формі ID-картки вперше та в зв'язку з втратою;

- виплата пенсій, соціальних допомог, голосування на виборах;

- реєстрація в якості фізичної особи підприємця;

- здійснення ряду правочинів з нерухомим майном, тощо.

 

Якщо дані про особу будуть внесені в Реєстр територіальної громади, при зверненні за отримання вищезгаданих послуг до відповідних державних органів та організацій не потрібно буде подавати довідку про реєстрацію місця проживання особи, так як обмін цією інформацією відбуватиметься без залучення громадян.

 

Реєстр територіальної громади — це доступність та зручність надання адміністративних послуг, оптимізація та підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування. За умови ефективного налагодження обміном інформації в Реєстрі вдасться скоротити час подачі документів, зменшити їх кількість та кількість процедурних дій, підвищити якість надання адміністративних послуг.

 

Документи

Для оновлення, внесення чи уточнення інформації в Реєстрі територіальної громади жителю громади достатньо звернутись до відділу «Центр надання адміністративних послуг»  виконавчого комітету Куликівської селищної ради за адресою: смт Куликівка, вул. Миру, 67 з  понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00 

 

Вищезазначені дії можливі  на підставі таких документів:

• паспорта громадянина України;

• документа про присвоєння ідентифікаційного номера;

• свідоцтва про народження (дітям до 14-ти років);

• свідоцтва про шлюб (за наявності);

• правовстановлюючих документів на житло;

• будинкової книги (за наявності);

• документа, що посвідчує особу представника;

• документа, що підтверджує повноваження особи діяти як представник.

На основі поданих документів, до Реєстру буде внесена наступна інформація:

- прізвище, ім’я (усі власні імена), по батькові;

- дата та місце народження;

- відомості про громадянство;

- місце проживання/перебування;

- дата реєстрації місця проживання;

- інформація про попереднє місце проживання;

- дата зняття з реєстрації місця проживання;

- унікальний номер запису в Реєстрі (якщо така інформація внесена до паспорта громадянина України);

- прізвище, ім’я та по батькові представника (якщо він діє від імені особи) та відомості про документ, що посвідчує повноваження представника, тощо.

 

Кожна особа має право на доступ до своїх персональних даних, внесених до РТГ. Інформація з Реєстру надається безоплатно у паперовій формі на підставі особистого запиту заявника.

 

ВАЖЛИВО!!! Якщо ваші персональні дані вже внесені до Реєстру територіальної громади  ви можете  самостійно на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг "Дія"  сформувати витяг  про реєстрацію місця проживання.