Як оновити особисті дані в Реєстрі застрахованих осіб

  • 561

Фото без опису

 

Запитуєте – відповідаємо:

Як оновити особисті дані в Реєстрі застрахованих осіб

Якщо в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України людина виявила неактуальні або помилкові відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, неактуальну адресу проживання тощо), можна звернутися до Фонду для виправлення / актуалізації інформації. Як це зробити?

Алгоритм дій

1.Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

2.У лівому боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” оберіть пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі — Анкета).

3.Заповніть екранну форму Анкети. 

4.Поставте позначку в чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”.

5.Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні / правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).

6.Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль. Натисніть кнопку “Підписати та відправити до ПФУ”. Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”. 

7.Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”.

Як тільки фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”.

 

Вношу дані до своєї електронної трудової книжки через вебпортал Фонду. Чи обов’язково сканувати військовий квиток, якщо в армії служив на початку 80-х?

Період проходження строкової військової служби зараховується до страхового стажу. 

Основним документом, що підтверджує стаж роботи до 1 січня 2004 року, є трудова книжка. Запис про проходження строкової військової служби вноситься до трудової книжки на основі військового квитка.

Якщо у трудову книжку такий запис внесено, у тому числі зазначено номер військового квитка та дату його видачі, то сканувати військовий квиток та надавати до електронної трудової книжки не обов’язково. 

Якщо ж у трудовій книжці не зазначено період строкової військової служби або період зазначено, але в підставах не внесено номер військового квитка та дату його видачі, тоді для підтвердження періоду військової служби військовий квиток потрібно відсканувати та додати до електронної трудової книжки. 

 

При якому доході жертвам нацистських переслідувань надається 50-відсоткова знижка на оплату житлово-комунальних послуг?

Відповідно до статей 63, 64 Закону України “Про жертви нацистських переслідувань” пільга в розмірі 50-відсоткової знижки плати за житлово-комунальні послуги надається, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу.

У разі звернення особи до органу Пенсійного фонду України для визначення права на отримання пільг враховуються доходи пільговика та членів його сім’ї (за наявності) за два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за пільгою.

Розмір податкової соціальної пільги з 01.01.2024 становить 4 240 грн. Таким чином, у 2024 році пільги на оплату житлово-комунальних послуг можуть бути призначені за умови, що середньомісячний сукупний дохід сім’ї пільговика в розрахунку на одну особу не перевищує 4 240 грн.

ВАЖЛИВО

Податкова соціальна пільга застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця як заробітна плата (інші прирівняні до неї відповідно до законодавства виплати, компенсації та винагороди), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн (3 028 грн х 1,4 грн = 4 239,20) (абзац 1 підпункту 169.4.1 статті 169 Податкового кодексу України).

 

За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області